Nadácia Cvernovka — výročná správa 2018
Tradičné navrhovanie výročných správ je spravidla viac ako kretívnou sebarealizáciou dizajnéra pragmatickou službou klientovi. Povinné položky obsahu — tabuľky, príhovory, audit — pôsobia už z princípu rigidne a „ťažko stráviteľne“. Keďže Nadácia Cvernovka spravuje priestory „plné kreatívcov“, sme ako “na vyváženie” doplnili prezentačné strany výberu z “lokálnej kreatívnej produkcie”. Publikácia sa tak stáva výročným „kolektívnym katalógom“, prezentujúcim autorov v cieľovom korporátnom prostredí sponzorov a potenciálnych investorov, pre ktoré je určená, ako aj vnútornom priestore Novej Cvernovky so zámerom posilniť pocit “kreatívnej komunity”. Vydávaná na pravidelnej báze by sa mala stať prvkom identity celku, fungujúcim “na obe strany” — v externom aj internom prostredí.