Maruccia
Vizuálna identita parížskej značky šperkov Maruccia je pestrá svojim vizuálnym jazykom. Inšpiruje sa ostrovom Capri, talianskou architektúrou, estetikou a životom. Maru znamená po japonsky kruh, čo definuje tvarovosť riešenia obalového dizajnu, ale aj samotného monogramu. Ten sa inspiruje symetrickym ornamentom neoklasicizmu, avšak v modernej podobe je lineárny, zložený z jedného uzavretého kruhu. Všetky elementy vizuálnej identity ponúkajú súčasný pohľad na vizualitu módnej značky, avšak s prvkami nostalgie a štipkou dekadencie a hravosti, ktoré sú v značke prítomné.
Klient:
Maruccia Sasu
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
![](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/velice_ig-768x768.jpg)
Velice
Mikina Dimunová
![Cena Nadácie Tatra Banky za Umenie](https://scd.sk/wp-content/uploads/2020/07/cntbu_identita_dimunova_-pdf.jpg)
Cena Nadácie Tatra Banky za Umenie
Mikina Dimunová
![L'ANTIDOTE](https://scd.sk/wp-content/uploads/2020/07/lantidote_packaging_dimunova_--768x543.jpg)
L’ANTIDOTE
Mikina Dimunová