Maruccia
Vizuálna identita parížskej značky šperkov Maruccia je pestrá svojim vizuálnym jazykom. Inšpiruje sa ostrovom Capri, talianskou architektúrou, estetikou a životom. Maru znamená po japonsky kruh, čo definuje tvarovosť riešenia obalového dizajnu, ale aj samotného monogramu. Ten sa inspiruje symetrickym ornamentom neoklasicizmu, avšak v modernej podobe je lineárny, zložený z jedného uzavretého kruhu. Všetky elementy vizuálnej identity ponúkajú súčasný pohľad na vizualitu módnej značky, avšak s prvkami nostalgie a štipkou dekadencie a hravosti, ktoré sú v značke prítomné.
Klient:
Maruccia Sasu
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
Velice
Mikina Dimunová
Cena Nadácie Tatra Banky za Umenie
Mikina Dimunová
L’ANTIDOTE
Mikina Dimunová