Leto v Národnom
„Leto v národnom“ je názov kampane, ktorá prebiehala v Slovenskom národnom divadle počas augusta 2021. Vedenie divadla sa rozhodlo hrať aj v tomto letnom mesiaci (štandardne sa v mesiacoch júl-august v divadlách nehrá), aby sa podporil predaj predstavení po ťažke prvej vlne covid-u. V tejto netradičnej kampani som sa preto zamerala na prilákanie divákov v horúcom letnom „uhorkovom“ období s cieľom osviežiť ich príjemným kultúrnym zážitkom v SND. Hlavný motív s claimom „Hráme v auguste“ má preto vizuálnou skratkou pripomínať chladivé a svieže rezy uhoriek, názov kampane v žltom kruhu má naopak pripomínať horúce slnko. Pocit sviežosti uhorkovej limonády som chcela nabudiť aj v animovaných baneroch, ktoré boli použité na sociálnych sieťach.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Kampaň
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Súvisiace diela
CRITICAL DE?!GN 2022 – DESIGNERS TROUBLEMAKERS
Katarína Balážiková
Lenka Hámošová
Detská divadelná krabička SND
Katarína Balážiková
Pozvánka-pošetka-ceruzka SND 2021
Katarína Balážiková