Leto v Národnom
„Leto v národnom“ je názov kampane, ktorá prebiehala v Slovenskom národnom divadle počas augusta 2021. Vedenie divadla sa rozhodlo hrať aj v tomto letnom mesiaci (štandardne sa v mesiacoch júl-august v divadlách nehrá), aby sa podporil predaj predstavení po ťažke prvej vlne covid-u. V tejto netradičnej kampani som sa preto zamerala na prilákanie divákov v horúcom letnom „uhorkovom“ období s cieľom osviežiť ich príjemným kultúrnym zážitkom v SND. Hlavný motív s claimom „Hráme v auguste“ má preto vizuálnou skratkou pripomínať chladivé a svieže rezy uhoriek, názov kampane v žltom kruhu má naopak pripomínať horúce slnko. Pocit sviežosti uhorkovej limonády som chcela nabudiť aj v animovaných baneroch, ktoré boli použité na sociálnych sieťach.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Kampaň
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Súvisiace diela
![](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/critical-dsgn_ig-768x768.jpg)
CRITICAL DE?!GN 2022 – DESIGNERS TROUBLEMAKERS
Katarína Balážiková
Lenka Hámošová
![Detská divadelná krabička SND](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/SND_Divadelna-krabička_fotoJurajŽilinčár-4-768x512.jpg)
Detská divadelná krabička SND
Katarína Balážiková
![Pozvánka-pošetka-ceruzka SND 2021](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/SND_posetka-pozvanka-ceruzky_fotoKatarinaBalazikova-5-768x576.jpg)
Pozvánka-pošetka-ceruzka SND 2021
Katarína Balážiková