Korporátna identita a koncepcia obalov pre vinárstvo KOÓŠ
Malé rodinné Vinárstvo KOÓŠ sa nachádza v regióne tradičného staroslovanského osídlenia. Práve tieto charakteristiky – rodina, remeslo a tradície – sú podstatou návrhu logotypu, firemnej identity a celého radu vínnych etikiet, ktorý sa opiera o pestrú slovanskú mytológiu. Logotyp bol išpirovaný svargou, staroslovanským symbolom rodiny a viery. Finálne prevedenie logotypu odkazuje na ručné remeslá, zvyky a tradície, ktoré prežili až do súčasnosti. Aj napriek tradičným išpiráciám logotyp a korporátna identita má pôsobiť progresívne. Samotná kolekcia etikiet vychádza zo symbolov a vlastností jednotlivých slovanských bohov. Aplikácia etikiet je osadená zámerne na vrchnej časti fľaše z dôvodu výrazného tvarovania a aby súčasne vynikla krása tvaru fľaše samotnej.
Súvisiace diela
![Stropny prvok (multispot) VELIO UNI 125 W1](https://scd.sk/wp-content/uploads/2019/04/pixelplus_velio_uni_front-pic_web_michal_stasko--768x358.jpg)
Stropny prvok (multispot) VELIO UNI 125 W1
![CORNY kolekcia soft sedenia](https://scd.sk/wp-content/uploads/2019/04/01-corny-softsedenie-dizajn-michal-stasko-foto-erik-duris--768x543.jpg)
CORNY kolekcia soft sedenia
![POPPY](https://scd.sk/wp-content/uploads/2017/07/p01-768x1152.jpg)