HIIRIS
Projekt HIIRIS bol mojou bakalárskou prácou. Zahŕňal vytvorenie názvu značky, loga, dizajn manuálu a aj celého vizuálneho štýlu fiktívneho novozaloženého zahraničného kvetinárstva, návrh propagačnej kampane a webovej stránky. (vzhľaom na súťažnú kategóriu – logo / korporátna identita / komunikačná kampaň – návrh webovej stránky nie je súčasťou tejto prihlášky, keďže by pravdepodobne nespĺňal kritériá zadania) Východiskovým bodom bolo navrhnutie silného, jednoduchého loga s výpovednou hodnotou. Čisté grafické prevedenie je vo vizuále doplnené fotografiami nafotenými výhradne pre tento projekt. Prvky spolu tvoria vyvážený celok s atmosférou. Riešenie sa snaží krásu samotných kvetov podčiarknuť a nekonkurovať jej záplavou farieb alebo ornamentov, ako je to v tomto odvetví zvykom. Reklamná kampaň stavia rovnako ako celá pointa projektu na téme komunikácie, respektíve jedinečnom príbehu každého existujúceho medziľudského vzťahu. Podtext reklamy by sa dal preložiť: „Kvety dokážu vyjadriť naše myšlienky omnoho lepšie, než nervózne neisté slová. Vieme, o čom hovoríme…“ Toto vysvetlenie poukazuje na hodnotu medziľudských vzťahov a na fakt, že každý z nás sa občas nachádza v komplikovanej situácií. Podnik je v tomto prípade prezentovaný ako značka so záujmom pre riešenie. Okrem zdôraznenia hodnoty vzťahov som sa zamerala aj na prvky loga. Textová bublina je zoštylizovaná charakteristickým spôsobom a s pridaným odkazom je ľahké ju rozpoznať. Spracovaná v kampani ešte viac prehĺbi odkaz a asociáciu na tú správnu voľbu z predostrenej širokej trhovej ponuky. Rovnaký princíp prepojenia s logom značky je použitý aj na baliacom papieri a kartičkách s venovaním, ktoré by v dobrom kvetinárstve rozhodne nemali chýbať.