Headformers: Brand Identity
Vytváranie značky pre trojicu športových psychológov a mentálnych trénerov sa začalo športovo (kick-off meetingom) aj psychologicky (osobnostným dotazníkom, vstupnou analýzou a briefingom). So všetkými získanými informáciami sme intenzívne pracovali v každej jednej fáze brandingu.
Vďaka tomu vytvorený naming vyjadruje podstatu ich práce, navrhnutá identita komunikuje balans tela a mysle a vizuálna identita je hravá a dynamická. Celkový navrhnutý branding dokáže fungovať na úrovni značky, ale aj na personálnej úrovni jej členov.
A tak branding Headformerov získal plán hry. A to bol len začiatok…
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Identita
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Súvisiace diela
Wood service: Brand Identity
Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
aMusevity: Web
Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Náš web: boomex | branding x marketing
Karina Zušťáková
Martin Šipkovský
Bibiána Sotáková