Eyerim
Cieľom vizuálnej identity pre eyerim bolo zmeniť vnímanie spoločnosti ako predajcu módnych okuliarov na profesionálnu online optiku. Trojuholníkové logo je založené na optotypoch, ktoré sú spojené s optikou – zákazníci čítajú optotypy zo steny pri vyšetrení zraku. Logo sme umiestnili do kruhového tvaru – šošovky, meniacej sa podľa typu okuliarov. Vytvorili sme tak veľkú knižnicu rôznych typov šošoviek, s ktorými eyerim pracuje pri aplikáciách vizuálnej identity. Prirodzenú transparentnosť šošovky využívame v práci s vizuálnou identitou – v ilustráciách, animáciách, alebo pri filtrovaní fotografií alebo v architektonických prvkoch v obchode.
Klient:
EYERIM, s.r.o.
Súvisiace diela
![Večný oheň](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/Lukas-Kollar_Eternal-Fire3.jpg)
Večný oheň
Lukáš Kollár
![Cesta, Rozpad, Pamäť](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/Lukas-Kollar_Cesta-rozpad-pamat2.jpg)
Cesta, Rozpad, Pamäť
Lukáš Kollár
![Nina Pixel: Ancestral Archeology](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/AA_NinaPixel_5.jpg)
Nina Pixel: Ancestral Archeology
Andrej Barčák
Andrej Čanecký
Lukáš Kollár
Adrián Kriška