Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim
Eyerim

Eyerim

Andrej Barčák- hlavný autor
Andrej Čanecký- hlavný autor
Lukáš Kollár- hlavný autor
Marianna Tomanova- spoluautor
Kristína Uličná
Kristína Uličná- spoluautor
Linda Straková- spoluautor

Cieľom vizuálnej identity pre eyerim bolo zmeniť vnímanie spoločnosti ako predajcu módnych okuliarov na profesionálnu online optiku. Trojuholníkové logo je založené na optotypoch, ktoré sú spojené s optikou – zákazníci čítajú optotypy zo steny pri vyšetrení zraku. Logo sme umiestnili do kruhového tvaru – šošovky, meniacej sa podľa typu okuliarov. Vytvorili sme tak veľkú knižnicu rôznych typov šošoviek, s ktorými eyerim pracuje pri aplikáciách vizuálnej identity. Prirodzenú transparentnosť šošovky využívame v práci s vizuálnou identitou – v ilustráciách, animáciách, alebo pri filtrovaní fotografií alebo v architektonických prvkoch v obchode.

Klient:
EYERIM, s.r.o.

Súvisiace diela

Večný oheň

Večný oheň

Lukáš Kollár
Cesta, Rozpad, Pamäť

Cesta, Rozpad, Pamäť

Lukáš Kollár
Nina Pixel: Ancestral Archeology

Nina Pixel: Ancestral Archeology

Andrej Barčák
Andrej Čanecký
Lukáš Kollár
Adrián Kriška
Prejsť na diela
Skip to content