Dobrý trh bez odpadu
Komunikačný vizuál projektu tvorí integrálnu súčasť stratégie redukcie odpadu a enviromentálnej osvety na Dobrom trhu, jednom z najväčších podujatí na Slovensku. Je postavený na komplexnom systéme, ktorý pokrýva všetky zložky: info systém na recyklačných staniciach, tematické zero waste príručky, merchandise. Samotný dizajn stavia na výraznej a vizuálne atraktívnej komunikácii smerom k návštevníkom podujatia z rôznych sociálnych skupín. Je založený na zrozumiteľnom informovaní o hlavných zásadách zero waste princípu a bol spoluvytváraný odborníkmi na odpadové hospodárstvo. Komunikácia pomohla spopularizovať bezodpadový životný štýl, zredukovať zmesový odpad na podujatí zo 70% na 5% a aplikovať redukciu odpadu aj iných slovenských podujatiach. Dizajn, ktorý ročne ušetrí tony odpadu!
Súvisiace diela

Vizualita rómskeho jazyka – diplomová práca (rozpracovaná podoba)

SME TU.
