Contemplate
Práca reaguje na veľkú nezrelosť v tom, ako študenti o dizajne rozmýšľajú. Častokrát sa vrhajú na navrhovanie vizuálu pred tým, ako majú zadefinované, čo, pre koho a prečo robia. Idea spočíva v navrhnutí digitálnej platformy, ktorá kreatívnym a podnetným spôsobom rozvíja dizajnové myslenie na akademickej pôde aj mimo nej. Očividné riešenia pre študentov nie sú vždy očividné. Vzhľadom k tomuto pozorovaniu práca zahŕňa komplexné vysvetlenia, prečo je niečo správne, prečo nesprávne, súbežne s poskytnutím nového pohľadu na problém a zapojením AI do procesu. Filozofia cvičení sa vyhýba striktnej forme, ktorá diktuje procesy a ubíja kreativitu jedinca. Hlavný prínos riešenia spočíva v tom, že študentov neučí „ako robiť dizajn“, ale „ako premýšľať o dizajne“.
Návrh je v štádiu rozpracovanosti.
Súvisiace diela
CVI APP
Edukačné a terapeutické pomôcky pre deti s kortikálnou poruchou zraku