Čerstvý spot pre K Park
Kaufland predstavil v roku 2021 nový CSR projekt – postaví multifunkčné ihrisko pre mladých K Park vo vybraných mestách po celom Slovensku. O tom, kde ihrisko vznikne, rozhodnú ľudia hlasovaním. A našou úlohou bolo pripraviť spot, ktorým projekt launchneme. Keďže Kaufland je o čerstvých potravinách, napojili sme náš koncept na čerstvosť – čerstvé sú totiž nielen potraviny, ale aj čerstvý vzduch. A práve na ten často vyháňajú rodičia svojich tínedžerov. Spot sme prispôsobili mladej cieľovke a obrazovo sa odvoláme na estetiku spotov pre športové značky.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Animácie a video
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Súvisiace diela

Rozprávky bez šťastného konca
Juraj Kováč
Dominika Ivaničová Bobulová
Martin Polakovič
Juraj Kováč
Engelbert Strapec
Juraj Kováč

S Kaufland Card je za hviezdu každý
Juraj Kováč
Juraj Kováč
Juraj Kováč
Martin Jaňák
Juraj Sapara
Katia Evdokimova
Martin Polakovič
Michal Roháček
Michal Ružica
Mária Prisenžňáková

Tatra banka živnostník
Juraj Kováč
Juraj Kováč
Martin Jaňák
Adrián Mery
Engelbert Strapec
Juraj Kováč
Dano Vachuna
Michal Roháček
Sandra Conortová
Adela Holubčíková
Juraj Rusnák
Juraj Kováč