Čerstvý spot pre K Park
Kaufland predstavil v roku 2021 nový CSR projekt – postaví multifunkčné ihrisko pre mladých K Park vo vybraných mestách po celom Slovensku. O tom, kde ihrisko vznikne, rozhodnú ľudia hlasovaním. A našou úlohou bolo pripraviť spot, ktorým projekt launchneme. Keďže Kaufland je o čerstvých potravinách, napojili sme náš koncept na čerstvosť – čerstvé sú totiž nielen potraviny, ale aj čerstvý vzduch. A práve na ten často vyháňajú rodičia svojich tínedžerov. Spot sme prispôsobili mladej cieľovke a obrazovo sa odvoláme na estetiku spotov pre športové značky.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Animácie a video
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Súvisiace diela
![Slovník odcudzených slov](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/Snimka-obrazovky-2024-05-06-o-17.17.03-1-768x542.png)
Slovník odcudzených slov
Martin Polakovič
![](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/5904997344665-768x1066.jpg)
V cudzom meste
Martin Polakovič
![](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/Rozpravky-bez-stastneho-konca-768x391.jpg)
Rozprávky bez šťastného konca
Juraj Kováč
Dominika Ivaničová Bobulová
Martin Polakovič
Juraj Kováč
Engelbert Strapec
Juraj Kováč