BERLIN BRANDS GROUP – identita založená na písme
Zadanie: Rebranding spoločnosti Chaltec na Berlin Brands Group zastrešujúci všetky výstupy od loga na tlačených materiáloch v HongKongu, merchandising pre zamestnancov v Londýne, po interiér kancelárií pre 700 členov tímu v Berlíne. Výzva: Ako navrhnúť identitu a písmo na mieru firme, ktorá predáva viac ako 10 rôznych značiek na troch kontinentoch? Idea: Berlin Brands Group má síce viac ako 10 značiek v portfóliu, ale všetky sú rovnocenné. Táto rovnocennosť sa pretavila aj do návrhu písma, kde má každý jeden znak rovnakú šírku. Napríklad O býva širšie ako I, ale v prípade BBG SANS majú rovnaký priestor. Aby sa písmo dostalo aj do skutočného priestoru, jeho detaily sa stali základom pre novú identitu pestrej, ale jednotnej spoločnosti.
Klient:
Berlin Brands Group a.s.
Grafické štúdio:
Big Name s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
Voxberg
Juraj Vontorčík
Identita Univerzity sv. Cyrila a Metoda sv Trnave
Jakub Oleš
Rudolf Letko
Tomáš Petrek
UCM Sans písmo
Jakub Oleš
Rudolf Letko
Tomáš Petrek