Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita
Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita
Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita
Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita
Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita
Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita
Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita
Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita
Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita
Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita

Kawitchi – logo, vizuálna a firemná identita

Boris Prexta- hlavný autor
Veronika Melicherová- spoluautor

Vytvorili sme názov, logo, vizuálnu a firemnú identitu pre kaviareň, ktorá je zameraná na kvalitnú taliansku kávu. Úlohou bolo preniesť taliansku kaviarenskú tradíciu do 21. storočia. Logo pripomína hieroglyfický zápis, štítok, ktorý jednoduchým spôsobom dáva návod na dobrú kávu a náladu. Jednoduché a čisté línie sa preniesli aj do celého konceptu od ponukových lístkov až po samotný interiér kaviarne. Take away sú pre kaviareň dizajnovou príležitosťou ako zaujať a identifikovať sa so značkou, preto sme vytvorili inšpiratívne poháre v štýle abstrakného umenia.

Klient:
Kawitchi
Grafické štúdio:
DADS advertising, s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

MECHECHE snack bar

MECHECHE snack bar

Peter Gašparík
DOMOVINA

DOMOVINA

Peter Gašparík
Prejsť na diela
Skip to content