Sedita - Exportná značka
Sedita - Exportná značka
Sedita - Exportná značka
Sedita - Exportná značka
Sedita - Exportná značka
Sedita - Exportná značka
Sedita - Exportná značka
Sedita - Exportná značka
Sedita - Exportná značka
Sedita - Exportná značka

Sedita – Exportná značka

Peter Gašparík- hlavný autor

Vytvorenie jednotnej exportnej značky pre široké portfólio produktov spoločnosti Sedita znamenalo navrhnúť jednotný brand, jeho vizuálnu identitu, názov a jednotlivé podnázvy. Keďže produkty sa predávajú na diametrálne odlišných trhoch, ako sú arabské krajiny, Ázia a Latinská Amerika, bolo dôležité pri realizácii brať do úvahy všetky regionálne a kultúrne zvyklosti. Spoločné prvky, farebnosť a materiál tvoria vo výsledku prémiový dizajn, ktorý predstavuje sebavedomú, kvalitnú značku z Európy. Špeciálne miesto tvorí pečať kvality – logo značky Sedita. Čierna farebnosť nielen zjednocuje, ale je ideálna ako podkladová plocha pre odprezentovanie jednotlivých príchutí. Práca s materiálom prináša zaujímavú hru s metalickou fóliou a matnou potlačou. Matné vs. lesklé, metalické plochy.

Klient:
I.D.C. Holding, a.s.
Grafické štúdio:
DADS advertising, s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Kawitchi - logo, vizuálna a firemná identita

Kawitchi – logo, vizuálna a firemná identita

Boris Prexta
Veronika Melicherová
MECHECHE snack bar

MECHECHE snack bar

Peter Gašparík
DOMOVINA

DOMOVINA

Peter Gašparík
Prejsť na diela
Skip to content