Vitaflóra Flour – obalový dizajn a komunikačná kampaň
Usmievaj sa a buď šťastný! Takéto posolstvo v sebe nesie séria 27 produktov v piatich hlavných radoch obalov na cereálne produkty pre Európsky trh. V prvotriednej kvalite od výrobcu, ktorý je na trhu už dvadsať rokov. Ľahko rozpoznateľné obaly vzbudzujú pozitívne emócie a dávajú spotrebiteľom pocit priateľského optimizmu v každodennom živote. Slnko je symbolom života. Zrno symbolizuje nový život, bohatstvo a zdravie. Na etikete v tvare zrna je veselá kresba slnka s informáciami. Rôznorodé štruktúry a farby pozadia v harmónii s prírodou ilustrujú ponuku chutí. Obaly majú jednoduchú kompozíciu, čím dosiahujú maximálny vizuálny dosah. Hravý dizajn je dôležitý prvok identity značky. Obaly majú matný až prírodný povrch, čo ukazuje dôraz na ekológiu.