Brand book BKIS
Brand book BKIS
Brand book BKIS
Brand book BKIS
Brand book BKIS
Brand book BKIS
Brand book BKIS
Brand book BKIS
Brand book BKIS
Brand book BKIS
Brand book BKIS
Brand book BKIS

Brand book BKIS

Radim Blaho- hlavný autor
Michal Turlík- hlavný autor

Brand book BKIS je stručným náhľadom do sveta Bratislavského kultúrneho a informačného strediska. Odkrýva naše poslanie i hodnoty, prezentuje tvorbu BKIS a definuje jasnú logiku vizuálnych výstupov. Posledné roky sme testovali rôzne grafické prístupy, chýbala im však konzistencia, z čoho vystala potreba zjednotenia. Naša nová vizuálna komunikácia vysiela signály, ktoré budú jasne odčítateľné, priraditeľné k BKIS a zároveň nás odlíšia. Jednotiacim prvkom komunikácie je písmeno B, ktoré sa vinie cez všetky komunikačné formáty a smeruje ich k BKIS. Sme na začiatku vizuálnej transformácie – dnes je to pre ľudí jedno písmeno, zajtra sa premení na vzťah medzi písmenom a logom, a pozajtra sa stane písmeno B vševravným symbolom BKIS, Bratislavy a bratislavskej kultúry.

Klient:
Bratislavské kultúrne a informačné stredisko
Skip to content