Vzťah definuje význam

Jana Rössl Kiss- hlavný autor

Séria plagátov nepublikovaných na tému branding veľkých korporácií a ich sila manipulácie s publikom. Avšak zmením len ich vzťah, pomiešam proporcie a divák totálne zneistie. Tvorba značky, produktu sa dnes zmenila na dostihy o získanie najväččšieho počtu zákazníkov, rátanei tabuliek ročných obratov a vystavovanie trofejí do poličiek v kancelárií riaditeľa firmy. Akosi unikol pôvodný zámer, ktorý pri tvorbe produktov a reklamy na začiatku tejto éry všetci majitelia velebili a chránili so ho. Tieto plaggáty som testovala na sociálnej sieti a rekacie boli rozpačité, ľudia museli dlho rozmýšľať o čo vlastne ide. A ja sa pýtam, o čo to vlastne ide? naozaj tak slepo evríme veľkým brandom a ich love stories, ktorými sa len pokúšajú každú sezónu vyprázdniť naše peňaženky….Toto je zmysel?

Súvisiace diela

Do kedy?

Jana Rössl Kiss
Prejsť na diela
Skip to content