Eyerim
Cieľom vizuálnej identity pre eyerim bolo zmeniť vnímanie spoločnosti ako predajcu módnych okuliarov na profesionálnu online optiku. Trojuholníkové logo je založené na optotypoch, ktoré sú spojené s optikou – zákazníci čítajú optotypy zo steny pri vyšetrení zraku. Logo sme umiestnili do kruhového tvaru – šošovky, meniacej sa podľa typu okuliarov. Vytvorili sme tak veľkú knižnicu rôznych typov šošoviek, s ktorými eyerim pracuje pri aplikáciách vizuálnej identity. Prirodzenú transparentnosť šošovky využívame v práci s vizuálnou identitou – v ilustráciách, animáciách, alebo pri filtrovaní fotografií alebo v architektonických prvkoch v obchode.
Klient:
EYERIM, s.r.o.
Zdieľať dielo:
Súvisiace diela
Ľudia a mesto. Dejiny Bratislavy
Andrej Barčák
Andrej Čanecký
Lukáš Kollár
Monumental
Lukáš Kollár
Nina Pixel: Ancestral Archeology
Andrej Barčák
Andrej Čanecký
Lukáš Kollár
Adrián Kriška

