Kampaň pre festival PAF Spring 2022
Kampaň pre festival PAF Spring 2022
Kampaň pre festival PAF Spring 2022
Kampaň pre festival PAF Spring 2022
Kampaň pre festival PAF Spring 2022
Kampaň pre festival PAF Spring 2022
Kampaň pre festival PAF Spring 2022
Kampaň pre festival PAF Spring 2022
Kampaň pre festival PAF Spring 2022
Kampaň pre festival PAF Spring 2022

Kampaň pre festival PAF Spring 2022

Robert Finkei- hlavný autor

Kompletná kampaň pre festival PAF Spring 2022. Festival, ktorý sa konal v priestoroch palmového skleníka výstaviska Flora Olomouc. Edícia PAFu Olomouc nadviazala na zimné internetové vysielanie s témou Passion and Feelings. Third Millennium. Jarný charakter udalosti je reflektovaný v všetkých propagačných materiáloch festivalu. Svojou žltou farebnosťou symbolizuje návrat každodenného slnka. Dizajn pracuje s výraznou typografiou vo forme písmna Ballpill od bb-bureau. Vizuálne prvky sú založené na textovej repetitívnosti a celkovej kompozičnej čistote. Sekundárne textové písmo je OS Affair od Orange Slice Type. Kampaň obsahovala tlačené veľkoplošné plagáty, city lighty, pozvánky, animované zvučky, prezentáciu na sociálnych sieťach a rôzne iné výstupy, ako napríklad programové brožúry.

Súvisiace diela

Webová stránka pre Contextype

Webová stránka pre Contextype

Robert Finkei
Michal Chrastina
Alexander Mravčák
Rastislav Chynoranský
Prejsť na diela
Skip to content