Nemíňaj, investuj spot
Slováci to s peniazmi nevedia.
Zadlžujeme sa najrýchlejšie z celej EÚ
A v šetrení sme 5ty najhorší.
A Mladí sú na tom ešte horšie;
Hiphoperi či influenceri, ludia ktorý by im mali byť vzormi, vytvorili kultúru materializmu. Celý digitalny svet ich navyše neustále nahana aby peniaze mínali, zbytočne ich neodkladali a impulzívne nakupovali.
Bolo jasné, že potrebujú nový digitálny vzor.
Tak ako má v tejto situácii odpromovať najinovatívnejšia digitálna banka sveta odpromovať svoj študentský účet?
Trafili sme tepnu digitálnej kultúry a zasiahli mladých nevídaným spôsobom.
Digitálna tvár Tatra banky sa stala novým vzorom mladých.
Bejby Blue sa rozhodla tento materializmus zmeniť.
Povedala im, že ak si toto všetko chcú raz dovoliť,
najskôr musia pochopiť jedno-
“Nemíňaj, investuj do seba.“