ISTROPOLITANA PROJECT ’23

Matúš Hnát- hlavný autor

Vizuálny štýl a kampaň pre medzinárodný festival divadelných vysokých škôl. Estetický koncept kampane nastolila fotografka Bara Podola. Moja práca s typografiou je reakciou na jej vizualitu s cieľom vytvoriť veľmi súčasný výraz, ktorý osloví mladú generáciu študentov a naplní očakávania klienta, ktorý už nechcel pokračovať v pomerne striedmej vizualite tradičných reklamných agentúr z predošlých ročníkov. Klient: Divadelná fakulta, Vysoká škola múzických umení, 2023, písmo: Favorit, XMX.

NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2024
NCD kategória:
Kampaň
Hodnotenie:
nominované

Súvisiace diela

LESS IS SOUND

Matúš Hnát

Story of Cohesion

Matúš Hnát
Prejsť na diela
Skip to content