Kiosk Festival
Kiosk Festival
Kiosk Festival
Kiosk Festival
Kiosk Festival
Kiosk Festival
Kiosk Festival
Kiosk Festival
Kiosk Festival
Kiosk Festival

Kiosk Festival

Rudolf Vychovalý- hlavný autor
Šimon Chovan- hlavný autor

Vizuálna kampaň pre Kiosk 2021, festival experimentálneho divadla. Téma bola „mimikry“ a vizuály boli inšpirované pandemickými obmedzeniami, následnými adaptáciami a ich dôsledkami. Ilustratívny lettering je tvorený z rôznych pandemicky aktuálnych objektov či skúseností, ako striekačka s vakcínou či hemoroidálne písmeno K. Šachovnicový pattern, živá fialová farba a hravá typografia vytvorila výraznú identita naprieč všetkými vizuálnymi výstupmi v tlačených aj online médiach.

NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Kampaň
Hodnotenie:
postupujúce do druhého kola

Súvisiace diela

Vlci Žilina

Vlci Žilina

Rudolf Vychovalý
Motýľa nekúpiš

Motýľa nekúpiš

Rudolf Vychovalý
Pavlína Sibyla Morháčová
Prejsť na diela
Skip to content