NUDA bar – vizuálna identita
Výzvou bolo vytvorenie vizuálnej identity, ktorá je zaujímavá a plná energie – tak aby vyvážila názov podniku. Koncept byť čokoľvek len nie nudným je preložený do vizuálnej identity – je to napríklad reflektované v charaktere logotypu. Každé písmeno je nahnuté v inom uhle, čiže logotyp je dynamický a vytvára modulárny symbol. K zmierneniu celkovej identity – typografia je viac zrelá a umiernenejšia. Farebná škála zas reflektuje farebnosť materiálov v interiéry.
Foto direktíva je kombinácia ostrej fotografie s rozmazanou fotografiou. Toto umožnuje komunikovať úprimné emócie a autenticitu, zároveň pekne reflektuje charakter baru, kedy fotografie postupne su viac a viac rozmazané (tak ako zrak po niekoľkých drinkoch).
Dizajnérske štúdio:
NICE GUY
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Identita
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Súvisiace diela
![Jazdím Čiernu Stredu – cyklistický dres](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/05-Jazdim_Ciernu_Stredu-Rider-Barbora_Tabackova-768x512.jpg)
Jazdím Čiernu Stredu – cyklistický dres
Matej Špánik
![Langos Bar – vizuálna identita](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/DSC6290-768x1150.jpeg)
Langos Bar – vizuálna identita
Matej Špánik
![Be2Can 2018 – Vizuálna Komunikácia](https://scd.sk/wp-content/uploads/2020/06/01-michaela_koklesova-be2can-niceguy--768x512.jpg)
Be2Can 2018 – Vizuálna Komunikácia
Matej Špánik