Štipnutie
Apríl 2021. Druhá vlna korony, Slovensko je v lockdowne. Táto situácia prebehla tak rýchlo, že pôsobí až surreálne. Akoby to bol iba zlý sen. Našťastie, aj tu spoľahlivo funguje niečo, čo zaberie vždy, keď sa potrebujeme prebudiť zo zlého sna – štipnutie. V tomto prípade očkovacou ihlou, ktorá je našou jedinou zbraňou proti korone.
Práve na tejto myšlienke sme založili náš spot, ktorý sme vypustili v čase, keď vláda ešte len pripravovala prvú očkovaciu kampaň. Keďže našou myšlienkou je prebudenie zo zlého sna, spot má silný surreálny feeling, akoby sme sa skutočne ocitli v zlom sne.
Skôr ako reklamu spot pripomína krátky film. Preto bol aj uvedený v košickom kine Úsmev ako predfilm pri prvom predstavení po opätovnom otvorení kín po lockdowne.