Aby ich talent nezostal v izolácii
Pandemická situácia spôsobila, že aj mnoho darcov, ktorí Divým makom prispievajú pravidelne má momentálne hlboko do vrecka. Vedeli sme, že ak chceme vyzbierať dostatok prostriedkov, treba spraviť niečo inak. A tak sme v online namiesto rádových používateľov sociálnych sietí oslovili veľké značky. Inšpirovali sme sa pri tom ich vlastnou vizualitou a claimami, ku ktorým sa hrdo hlásia. Jednoducho, urobili sme to tak, že sa naša žiadosť prakticky nedala odmietnuť.
Dizajnérske štúdio:
Hitchhiker Films
Výrobca:
SKPR Strategies
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Kampaň
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Súvisiace diela
Aby ich talent nezostal v izolácii
Respect APP
Taký rok, že nemáme slov
Respect APP
Lenka Juhásová