Promotional Cultures
V 21.storočí je propagácie veľmi veľa: každodenný tovar a organizácie, ľudia a myšlienky, kultúra a budúcnosť. Táto pútavá kniha sa zameriava na vzostup reklamy, public relations, branding, marketing, lobovanie a zisťuje, kde sa naše reklamné časy používajú. Kniha dokumentuje, ako profesie a postupy presadzovania sa vzrástli v našom svete počnúc v styku s komoditami, celebritami, populárnou kultúrou až po politiku, trh a občiansku spoločnosť. To ponúka kombináciu historických účtov, sociálnej teórie a doložených prípadových štúdií, vrátane haute couture módy, Apple Inc, Hollywood film, Jennifer Lopez, hnutia Occupy, volebnej kampane Baracka Obamu, novinky výroby a finančnej krízy v roku 2008. Spolu ukazujú, ako môžu byť zaznamenané: propagácia a kultúra, ako ju chápať a vykladať. Kniha apeluje na študentov a akademických pracovníkov médií a kultúry, sociológie, politiky a antropológie.