Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt
Vydavateľstvo Absynt

Vydavateľstvo Absynt

Pavlína Morháčová- hlavný autor

Grafický dizajn pre nové (2015) vydavateľstvo reportážnej literatúry Absynt pozostáva z loga, webu, drobných tlačovín až po to najdôležitejšie – knihy. V edícii „Prekliati reportéri“ doposiaľ vyšlo 7 titulov. Druhá kniha z edície „Bez reportérov” vyjde na jar 2016. Edícia „prekliatych reportérov“ i vizuálna identita je založená na použití jednotiacich prvkov – materiálu kartónového papiera a výraznej typografie. Jednotlivé knižky sa vždy odlišujú doplnkovou farbou, kompozíciou typografie a obrázkom.

Klient:
Vydavateľstvo Absynt
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Profesionálny komunikačný dizajn