Vizuálna komunikácia Slovenského národného divadla
Nový koncept vizuálnej komunikácie SND vychádza z potreby definovať SND ako súčasnú erbovú kultúrnu inštitúciu európskeho štandardu 21. storočia. Okrem komunikácie premiérových titulov je pre divadlo dôležité, aby vystupovalo otvoreným spôsobom aj voči širšej spoločnosti ako len divadelnému publiku a napriek verzatilite posolstiev bolo čitateľné aj ako celok. Od roku 2017 SND prechádza postupným redizajnom, ktorý bude naplno ukončený ku storočnici SND v roku 2020. Svoju vizuálnu komunikáciu postupne zjednocuje naprieč súbormi a vytvára tlak na posilnenie identity SND ako celku.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Zdieľať dielo:
Súvisiace diela
Vizuály DAB sezóna 23-24
Barbora Šajgalíková
Jakub Gulyas
Vizuály Činohry SND 104. sezóny Štúdio, Modrý salón
Barbora Šajgalíková
Plagáty Kampaň Národ sebe (Klub priateľov a mecénov SND)
Barbora Šajgalíková
Jakub Gulyas