Vizuálna identita – Prírodná kozmetika Mylo
Redizajn celkovej vizuálnej identity a obalového systému mladej slovenskej značky prírodnej kozmetiky. Ceníme si, že Mylo sa zaujíma o našu planétu a preto chceli, aby sme prišli s primeraným riešením, ktoré by rešpektovalo našu prírodu v čo najväčšej miere. Všetko je preto tlačené na 100% recyklovaných papieroch a papierových nálepkách, obalový systém je navrhnutý bez použitia lepidla a všetko, čo bolo technicky možné, je tlačené na risografe, najekologickejšej tlačiarni.
Klient:
Mylo
Grafické štúdio:
Hungry studio
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
![Nádvorie plagáty 20/21](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/HungryStudio_NadvoriePlagaty2021_04-768x1152.jpeg)
Nádvorie plagáty 20/21
Ester Nemcová
Jakub Lysý
Zuzana Fajta
Zolo Kis
![Rita Koszorús – Schmerzbuch](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/PetraRjabinin_RitaKoszorus_Schmerzbuch_08-768x512.jpg)
Rita Koszorús – Schmerzbuch
Ester Nemcová
Jakub Lysý
![Slovegán](https://scd.sk/wp-content/uploads/2020/06/ester-nemcova-slovegan-hungry-studio-1--768x549.jpg)
Slovegán
Ester Nemcová
Jakub Lysý