Vizuálna identita – Prírodná kozmetika Mylo
Redizajn celkovej vizuálnej identity a obalového systému mladej slovenskej značky prírodnej kozmetiky. Ceníme si, že Mylo sa zaujíma o našu planétu a preto chceli, aby sme prišli s primeraným riešením, ktoré by rešpektovalo našu prírodu v čo najväčšej miere. Všetko je preto tlačené na 100% recyklovaných papieroch a papierových nálepkách, obalový systém je navrhnutý bez použitia lepidla a všetko, čo bolo technicky možné, je tlačené na risografe, najekologickejšej tlačiarni.
Klient:
Mylo
Grafické štúdio:
Hungry studio
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
Nádvorie plagáty 20/21
Ester Nemcová
Jakub Lysý
Zuzana Fajta
Zolo Kis
Rita Koszorús – Schmerzbuch
Ester Nemcová
Jakub Lysý
Slovegán
Ester Nemcová
Jakub Lysý