Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň
Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň
Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň
Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň
Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň
Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň
Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň
Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň
Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň
Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň

Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň

Kolaborácia so značkou CURAPROX. Téma bola “úsmev”, ktorú som sa snažila poňať tak, aby obal ten úsmev vyvolával. Prvý dizajn: Nakreslila som pár objektov, ktoré súvisia s umývaním zubov, ale zároveň evokujú úsmev alebo len príjemný pocit. Druhý dizajn je vytvorený z jednoduchých a minimalistických objektov, ktoré spolu vytvárajú vizuálne príťažlivú štruktúru. Dizajn samotnej kefky je obalu prispôsobený – každý zväzok na kefke je inej farby. Po úspešnom vydaní balenia sme ďalej rozohrali kampaň v CURAPROX stane na Pohode, kde som sa zmocnila všetkých grafických výstupov, cez dizajn potlače stanu až po merchandising. V komunikácii neboli nikde fotografie produktov, len ich ilustrácie. Všetko vychádzalo z dizajnu duopacku a celý stan tým pádom podporoval (nielen) jeho predaj.

Klient:
Curaprox
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Biela noc 2021

Biela noc 2021

Michaela Chmelíčková
Urban Market Winter Edition 2019

Urban Market Winter Edition 2019

Michaela Chmelíčková
Urban Market Spring Edition 2019

Urban Market Spring Edition 2019

Michaela Chmelíčková
Prejsť na diela
Skip to content