Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň
Kolaborácia so značkou CURAPROX. Téma bola “úsmev”, ktorú som sa snažila poňať tak, aby obal ten úsmev vyvolával. Prvý dizajn: Nakreslila som pár objektov, ktoré súvisia s umývaním zubov, ale zároveň evokujú úsmev alebo len príjemný pocit. Druhý dizajn je vytvorený z jednoduchých a minimalistických objektov, ktoré spolu vytvárajú vizuálne príťažlivú štruktúru. Dizajn samotnej kefky je obalu prispôsobený – každý zväzok na kefke je inej farby. Po úspešnom vydaní balenia sme ďalej rozohrali kampaň v CURAPROX stane na Pohode, kde som sa zmocnila všetkých grafických výstupov, cez dizajn potlače stanu až po merchandising. V komunikácii neboli nikde fotografie produktov, len ich ilustrácie. Všetko vychádzalo z dizajnu duopacku a celý stan tým pádom podporoval (nielen) jeho predaj.
Súvisiace diela
![Biela noc 2021](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/Chmelickova-Michaela-Biela-noc05-768x768.jpg)
Biela noc 2021
![Urban Market Winter Edition 2019](https://scd.sk/wp-content/uploads/2020/07/michaelachmelickova-urbanmarketwinteredition19-vizual-michaelachmelickova--768x768.jpg)
Urban Market Winter Edition 2019
![Urban Market Spring Edition 2019](https://scd.sk/wp-content/uploads/2020/07/michaelachmelickova-urbanmarketspringedition19-skladacka-michaelachmelickova--768x576.jpg)