Vizuálna identita nového dvojbalenia zubných kefiek CURAPROX a jej kampaň
Kolaborácia so značkou CURAPROX. Téma bola “úsmev”, ktorú som sa snažila poňať tak, aby obal ten úsmev vyvolával. Prvý dizajn: Nakreslila som pár objektov, ktoré súvisia s umývaním zubov, ale zároveň evokujú úsmev alebo len príjemný pocit. Druhý dizajn je vytvorený z jednoduchých a minimalistických objektov, ktoré spolu vytvárajú vizuálne príťažlivú štruktúru. Dizajn samotnej kefky je obalu prispôsobený – každý zväzok na kefke je inej farby. Po úspešnom vydaní balenia sme ďalej rozohrali kampaň v CURAPROX stane na Pohode, kde som sa zmocnila všetkých grafických výstupov, cez dizajn potlače stanu až po merchandising. V komunikácii neboli nikde fotografie produktov, len ich ilustrácie. Všetko vychádzalo z dizajnu duopacku a celý stan tým pádom podporoval (nielen) jeho predaj.