Vizuálna Identita – EBENICA COFFEE

Karina Zušťáková- hlavný autor

Logo by nemalo byť jediným vizuálnym identifikátorom značky. Aj to bol dôvod, prečo sa na nás obrátila slovenská pražiareň kávy EBENICA COFFEE. Mali všetky potrebné základy od loga, kvalitných produktov, histórie a premyslenej filozofie. Našou úlohou bolo ponechať logo a po mnohých rokoch vytvoriť vizuálny „podpis“ značky. Nami vytvorená vizuálna identita vyzdvihuje samotný produkt – kávu, ktorá prebúdza všetky naše zmysly. 5 vizuálnych prvkov, 5 ľudských zmyslov, pričom všetky vychádzajú z jediného zrnka kávy. Láska na prvý dúšok, neslýchaná chuť či okatá vôňa – to všetko nájdete ukryté vo vizuálnej identite značky. Stačí len čítať „medzi riadkami“ a ponoriť sa (nielen) do chute jednoduchých linkových ilustrácií. Toto je slow-brand pre vaše kávové rituály.

Klient:
EBENICA COFFEE
Grafické štúdio:
boomex
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Wood service: Brand Identity

Wood service: Brand Identity

Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
aMusevity: Web

aMusevity: Web

Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Headformers: Brand Identity

Headformers: Brand Identity

Karina Zušťáková
Bibiána Sotáková
Martin Šipkovský
Radka Harmanová
Milan Ferenčík
Prejsť na diela