Trnavský kraj zážitkov
Krajská organizácia cestovného ruchu približuje návštevníkom, turistom aj obyvateľom jedinečnosť územia regiónov Trnavského kraja a jeho možnosti spoznávania.
Identita vychádza z troch základných produktových línií: Voda v prírodnom prostredí, Kúpele a zábava v akvaparkoch, História /osobnosti a kreativita miestnych ľudí. Jednotlivé prvky predstavujú pestrosť výberu jednodňových výletov, aktivity a spoznávanie, hravosť, remeslá a tiež prírodu. Identita sa postupne vyvíja od roku 2020 a rozširuje si databázu ilustrácií vďaka rôznorodým projektom a aktivitám.
Klient:
Trnavský kraj zážitkov
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Identita
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Súvisiace diela
Rozárium hudby 2021
Veronika Barrera
Eduardo Barrera Arambarri
Swatch Slovakia
Veronika Barrera
Fake News
Veronika Barrera