Skvost, verbálna a vizuálna identita značky, Brooch Couture with Grace
OBSAH: Kedysi dávno pravá dáma nosila brošňu. Módnosť tohto šperku kulminovala v 50-tych rokoch minulého storočia. Tento trblietavý klenot si v našej kreatíve vyslúžil názov SKVOST. Jeho poddefiníciou je “vysoké krajčírstvo brošní”, ktoré priamo definuje povahu produktu. Značka SKVOST má vlastný jazyk, využíva archaizmy. Pracuje s troma jazykmi – slovenčinou, angličtinou a francúzštinou. Jej hlavným mottom je: ‘contemporary vintage’ a tak odhaľuje krásy staromódnosti na verbálnej aj vizuálnej úrovni. FORMA: Hlavnou súčasťou vizuálnej identity je logotyp a typografický monogram. Typografický monogram je vytvorený tak, že všetky spoluhlásky sú vpísane do jedinej samohlásky, ktorú slovo obsahuje. Logotyp zas obsahuje claim, ktorý definuje kategóriu šperku. SKVOST / Brooch Couture with Grace. Brošne nosia ženy “graciózne” a múzou značky je Grace. Grace Kelly ako klasická dáma, znázorňuje ‘vintage’. Grace Jones ako súčasná postpunková diva je ‘contemporary’. Formálne stvárnenie logotypu je eklektické a nostalgicky staromódne.
Súvisiace diela
![Petra Hilbert: Pepína z Longitálu](https://scd.sk/wp-content/uploads/2020/06/pepina-z-longitalu_petra-hilbert_natasa-jurackova-1--768x1160.jpg)
Petra Hilbert: Pepína z Longitálu
![Hana - kolekcia hodvábnych šatiek](https://scd.sk/wp-content/uploads/2019/04/alex-rymsinova-hana-kolekcia-hodvabnych-satiek-marcel-holubec-w--768x768.jpg)
Hana – kolekcia hodvábnych šatiek
![La communication](https://scd.sk/wp-content/uploads/2018/05/1--768x1152.jpg)