refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher
refresher

refresher

Miro Kozel- hlavný autor

refresher.sk – Lifestyleový portál založený len v roku 2011 sa teší rastúcej popularite a stihol si vybudovať meno u každého jednotlivca. Web pre fresh ľudí, fresh nielen zvonka ale aj znútra. Cieľová skupina 17 až 35 rokov. Brief klienta: Klient ma oslovil na redesign stávajúceho loga. Potrebujeme „fresh“ logo, ktoré bude aktuálne a dostatočne dobré aj o pár rokov. Tým že sa portál REFRESHER.sk rozšíril, potrebuje logo ktoré nebude primárne vyjadrovať jednu činnosť, ľudia si ho obľúbia a zapamätajú. Bude hlavným prvkom webu. Chceme aby vyzeralo dostatočne dobre samo o sebe na jednom tričku bez akéhokoľvek upravovania, pridania nápisu či nejakej grafiky. Riešenie: Hľadal som cestu ako logo zjednodušiť, no zároveň aby mal nápad a podporoval ciele portálu. Hlavnú myšlienku pre Logomark som zvolil symbol refresh, tak ako ho poznáte napríklad z webových prehliadačov. Symbol som chcel dostať do loga nenásilnou formou a preto som zvolil negatívny priestor. K nemu sa pridal symbol konverzácie (bublina), ktorú je možné ďalej použiť v komunikácii portálu (printové materiály, merchandising, atď.) a na mieru vytvorené písmeno R. Písmo pre logo som zvolil Helveticu. Je výrazná, nadčasová, elegantná, vyjadruje emóciu a dominantné postavenie portálu na Slovenskom trhu.

Klient:
REFRESHER, s.r.o.
Grafické štúdio:
MIKO DESIGN s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Profesionálny komunikačný dizajn

Súvisiace diela

Kolekcia vín Karpatská perla

Kolekcia vín Karpatská perla

Miro Kozel
Tomáš Slobodník
àla Palla

àla Palla

Miro Kozel
Prejsť na diela
Skip to content