Redizajn martinus.sk spolu zo zákazníkmi
Cieľom redizajnu webu Martinus bolo osviežiť 5 rokov starý dizajn a upratať ho do prehľadného celku. Inšpiráciou boli pre nás kamenné predajne a ich úžasný personál, ktorý vždy s úsmevom pomáhal zákazníkom objavovať dobré čítanie. Tento zážitok sme chceli preniesť na web pomocou tematických kolekcií, ktoré títo knihovníci pravidelne zostavujú. Pri objavovaní obsahu bol dôležitý aj katalóg, vyhľadávanie, ponuka alternatívnych produktov a používateľské recenzie. Pri nákupe zas chceli mať zákazníci možnosť vybrať si formát knihy či poslať ju ako darček. To všetko sme prepracovali do posledného detailu. V projekte sme navrhli celkovo 134 obrazoviek a odtestovali ich na viac než 60 ľuďoch. Vďaka metóde Lean UX a skvelej spolupráci s klientom bol web spustený už 7 mesiacov od začiatku projektu