Reč mesta
Reč mesta
Reč mesta
Reč mesta
Reč mesta
Reč mesta
Reč mesta
Reč mesta
Reč mesta
Reč mesta

Reč mesta

Kristína Šebejová- hlavný autor

Reč mesta je iniciatíva zaoberajúca sa vizuálnym smogom. Vznikla v roku 2019. Jej cieľom je vyvolať diskusiu s verejnosťou o tom, ako by mala vyzerať dobrá reklama vo verejnom priestore. Iniciatíva sa snaží definovať kritériá dobrej reklamy. Tie sú demonštrované rôznymi spôsobmi: 1. Ilustrovaným manuálom dobrej reklamy, 2. Mapovaním príkladov dobrej reklamy formou interaktívnej web stránky, 3. Prípadovými štúdiami formou profesionálneho redizajnu označenia vybraných prevádzok 4. Verejnými workshopmi a diskusiami s odborníkmi na grafický dizajn, reklamu a verejný priestor. Reč mesta sa snaží podať praktické informácie o dobrej reklame prevádzkovateľom predajní, vedeniu miest, verejnosti, reklamným agentúram, dizajnérom ale aj študentom grafického dizajnu.

NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Dizajn s pridanou hodnotou

Súvisiace diela

Tabačka Kulturfabrik – Mesačný servis

Tabačka Kulturfabrik – Mesačný servis

Roman Juhás
Kristína Šebejová
Ta Take Town

Ta Take Town

Kristína Šebejová
Biblia – publikácia určená pre seniorov

Biblia – publikácia určená pre seniorov

Kristína Šebejová
Tomasz Bierkowski
Prejsť na diela