Prvé múzeum intermédií II - Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn
Prvé múzeum intermédií II - Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn
Prvé múzeum intermédií II - Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn
Prvé múzeum intermédií II - Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn
Prvé múzeum intermédií II - Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn
Prvé múzeum intermédií II - Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn
Prvé múzeum intermédií II - Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn
Prvé múzeum intermédií II - Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn
Prvé múzeum intermédií II - Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn
Prvé múzeum intermédií II - Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn

Prvé múzeum intermédií II – Medzi informáciou a pamäťou, kurátorka: Mira Sikorová Putišová, Považská galéria umenia v Žiline, výstavný dizajn

Marcel Benčík- hlavný autor

Kde sú hranice a kompetencie grafického dizajnéra zasahovať do samotných vystavených diel? Táto výstava je o skúmaní potenciálu a možností pozerať sa na dielo zo stálych zbierok inštitúcie z nového, iného uhla. A to prenesene aj doslovne. Vďaka porozumenie laboratórnej vrsty u kurátorka a aj samotných autorov som diela menil, či upravoval z hľadiska prezentácie/inštalácie. Je to viditeľné najmä u diel Juraja Bartusza (pomocou oceľovej konštrukcie zvýšenie pozície diela) a u Petra Rónaia a Romana Ondáka (vytvorenie spoločného white cubu vystavujúcej diela vzájomnej konfrontácii). Zmyslom celej inštalácie je vyvolávať otázky a konfrontácie o vystavovaní umeleckého diela.

Klient:
Považská galéria umenia
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2018
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Prejsť na diela