Predstavenie vizuálneho štýlu značky CHOCOMAZE
Logo: s logom, ktoré formuje labyrint, sme chceli vyzdvihnúť pestrosť a variabilitu našich produktov a chutí. Pri vytvorení loga sme použili aj iné znaky, vyzdvihujúce náš výrobok, ktoré poukazujú na použité ingrediencie, spôsob výroby a na kvalitu produktu. Pri označení ručne vyrobeného výrobku sme vytvorili ojedinelý znak ruky s použitím formy labyrintu. Balenie: Okienko na krabici slúži na prezentáciu pestrosti a rôznorodosti výrobku. Vertikálne usporiadanie predstavuje jednoduchý, ale zároveň elegantný dizajn. Obe krabice dostali špeciálny otvárací systém. Internet: Pri vytváraní sme vynaložili maximálnu pozornosť na zrozumiteľnosť a na jednoduchosť stránky. Bolo pre nás prioritou, aby zákazník dostal pomoc pri hociktorom kroku.
Hlavný autor:
RelativeDesign Group
Dizajnérske štúdio:
Relative Group Kft.
Klient:
Katalin Papp Vargha – CHOCOMAZE
NCD ročník:
Národná cena za dizajn 2013
NCD kategória:
Komunikačný dizajn