Pohoda Festival
Kampaň pre najznámejší slovenský festival Pohoda 2018. Kampaň mala priblížiť kvalitu, hodnoty a pestrosť a multikultúrnosť festivalu širokému publiku hravým spôsobom. Vizuál kampane sprevádzal publikum od komunikácie cez všetky komunikačné kanály až po branding festivalu na mieste. Jednotliví interpreti (program) boli reprezentovaní grafickými objektami “na mieru”, ktoré sa jednoducho “prilepili” na plochu a na konci vytvorili unikátnu koláž zážitkov.
Klient:
Agentúra Pohoda
Grafické štúdio:
Milk Studio, s. r. o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
Backstage Talks Issue #7
Martin Jenča
Chloe Scheffe
Michaela Novosadová
Trenčín 2026 Európske hlavné mesto kultúry
Peter Škrovan
Martin Jenča
Meanwhile City
Terézia Denková
Dominik Fodora
Matej Mihályi
Martin Jenča