PART – redizajn
PART – redizajn
PART – redizajn
PART – redizajn
PART – redizajn
PART – redizajn
PART – redizajn
PART – redizajn
PART – redizajn
PART – redizajn

PART – redizajn

Michaela Novosadová- hlavný autor

Značka PART sa zrodila z lásky k jednoduchosti a kvalitne spracovaným remeselným výrobkom. Názov odkazuje nielen na históriu a tradíciu mesta Partizánske, kde návrhy vznikajú, ale aj na všetky časti skladačky, vďaka ktorým vzniká dokonalý produkt. Nová vizuálna identita (rebrand) značky vychádza práve z jedinečného mesta Baťovany (Partizánske) a bývalých baťových závodov. Mesto začalo vznikať v roku 1938 vznikať rukami podnikateľa Jána Antonína Baťi. Jeho progresívny prístup k vedeniu firmy, ale aj architektúre, sa odzrkadľuje v elegantnom a praktickom dizajne značky PART. Ten sa nesnaží o komplikované riešenia, postupne však dopovedá príbeh silnej lokálnej značky s koreňmi v tradičnej obuvníckej výrobe. Autorkou loga je Ivana Palečková.

Klient:
PART
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Chlieb Náš – remeselná pekáreň

Chlieb Náš – remeselná pekáreň

Michaela Novosadová
Zolo Kis
Akademia – Beer&Bistro

Akademia – Beer&Bistro

Michaela Novosadová
Zolo Kis
Učebnica

Učebnica

Michaela Novosadová
Stanislav Stankoci
Prejsť na diela