Odpadochytač
Hra je inšpirovaná prostredím nášho univerzitného mesta Zlín, jedinečna funkcionalistická architektúra dáva tomuto priemyselnému mestu jeho zvláštne čaro. Hra má poukazovať na problémy s odpadom vrámci univerzity. Hra zlepšuješ reflexy a rychlosť reagovania. Cieľom hry je zozbierať čo najviac odpadkov pričom každý level sa zrýchluje.
Škola:
UTB / FMK / Digitální design
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Študentský dizajn
Súvisiace diela
![umeniemesta.sk](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/mobile-umb-768x516.png)
umeniemesta.sk
Gorazd Ratulovský
![Dizajn aplikácie DAS (Driver Assystent System)](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/Michal_Kyselica_DAS_intro-768x432.jpg)
Dizajn aplikácie DAS (Driver Assystent System)
Michal Kyselica
Bohuslav Stránsky
![Design na hranici](https://scd.sk/wp-content/uploads/2022/07/GezovaKristyna_DesignNaHranici_05-768x432.jpg)
Design na hranici
Kristýna Gežová
MgA. Václav Skácel