NEVA oslo

Zuzana Dimunová- hlavný autor

NEVA OSLO je autentická značka šperkov pre deti, založená na skutočnom príbehu. Corporate design je odra¬zom klasickej architektonickosti (referuje na prostredie, v ktorom sa nachádza ateliér), s citovým akcentom vo výbere materiálov, ktoré evokujú detstvo jednoduchosťou v obale, tlačovinách a podporných vizuáloch. Všetky elementy, ktoré tvoria značku, sú veľmi jemné, takmer až neviditeľné. Najpoužívanejším prvkom je typografický monogram, klasicky architektonický, ktorý abstraktne hovorí o snehu (Neva v preklade z latinčiny znamená sneh). ‘N’ je telo a ‘V’ je vetva, ako na snehovej vločke. Ďalší element je ilustratívna snehová vločka, ktorá svojim pre¬vedením komunikuje ideu letného sneženia do odkvitnutej púpavy, vytvárajúc tak novú sentimentánu poetiku, posúvajúcu značku v jej narácii. Taktiež definuje korporátnu farbu – teplú svetlo sivú. Všetky mediálne výstupy postupne odkrývajú autentický život značky. www.nevaoslo.com

Klient:
NEVA oslo, s. r. o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2016
NCD kategória:
Profesionálny komunikačný dizajn

Súvisiace diela

Hana - kolekcia hodvábnych šatiek

Hana – kolekcia hodvábnych šatiek

Marcel Holubec W.
Zuzana Dimunová
La communication

La communication

Zuzana Dimunová
Prejsť na diela