Košická hudobná jar
65. ročník medzinárodného hudobného festivalu Štátnej filharmónie Košice – Košická hudobná jar sa v dôsledku pandémie covidu v roku 2021 konal netradične v letnom období. Vizuálna identita festivalu reaguje na túto výnimočnú situáciu a myšlienka jarného podujatia konajúceho sa v lete vytvára základ pre celé grafické spracovanie.
Nosným prvkom identity je logo festivalu v sviežej farebnej kombinácii. Vizuál pracuje s tvarom loga a so slovnou hračkou jar/leto.
Klient:
Štátna filharmónia Košice
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2022
NCD kategória:
Kampaň
Hodnotenie:
nepostupujúce do druhého kola
Súvisiace diela
CD Ján Cikker: O živote
Annamária Digoňová
50 ročníkov Medzinárodného organového festivalu Ivana Sokola
Annamária Digoňová
Couple
Annamária Digoňová
Piotr Božyk