Kawitchi – logo, vizuálna a firemná identita
Vytvorili sme názov, logo, vizuálnu a firemnú identitu pre kaviareň, ktorá je zameraná na kvalitnú taliansku kávu. Úlohou bolo preniesť taliansku kaviarenskú tradíciu do 21. storočia. Logo pripomína hieroglyfický zápis, štítok, ktorý jednoduchým spôsobom dáva návod na dobrú kávu a náladu. Jednoduché a čisté línie sa preniesli aj do celého konceptu od ponukových lístkov až po samotný interiér kaviarne. Take away sú pre kaviareň dizajnovou príležitosťou ako zaujať a identifikovať sa so značkou, preto sme vytvorili inšpiratívne poháre v štýle abstrakného umenia.
Klient:
Kawitchi
Grafické štúdio:
DADS advertising, s.r.o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn