Kampaň pre festival PAF Spring 2022
Kompletná kampaň pre festival PAF Spring 2022. Festival, ktorý sa konal v priestoroch palmového skleníka výstaviska Flora Olomouc. Edícia PAFu Olomouc nadviazala na zimné internetové vysielanie s témou Passion and Feelings. Third Millennium. Jarný charakter udalosti je reflektovaný v všetkých propagačných materiáloch festivalu. Svojou žltou farebnosťou symbolizuje návrat každodenného slnka. Dizajn pracuje s výraznou typografiou vo forme písmna Ballpill od bb-bureau. Vizuálne prvky sú založené na textovej repetitívnosti a celkovej kompozičnej čistote. Sekundárne textové písmo je OS Affair od Orange Slice Type. Kampaň obsahovala tlačené veľkoplošné plagáty, city lighty, pozvánky, animované zvučky, prezentáciu na sociálnych sieťach a rôzne iné výstupy, ako napríklad programové brožúry.
Súvisiace diela
![Plagát pre výstavu v PAF Gallery 2024 - FRISK](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/Robert_Finkei_Plagat_PAF_Gallery_Frisk_9.png)
Plagát pre výstavu v PAF Gallery 2024 – FRISK
![Kampaň pre Composers' Festival 2023](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/Finkei_Robert_Kampan_Composers_Festival_2023_7.png)
Kampaň pre Composers‘ Festival 2023
![Webová stránka pre Contextype](https://scd.sk/wp-content/uploads/2024/07/Michal_Chrastina_Robert_Finkei_Website_Contextype_18-768x543.jpg)