Kamil Aujeský: Ako vyrásť v kreatívnom biznise
Kamil Aujeský: Ako vyrásť v kreatívnom biznise
Kamil Aujeský: Ako vyrásť v kreatívnom biznise
Kamil Aujeský: Ako vyrásť v kreatívnom biznise
Kamil Aujeský: Ako vyrásť v kreatívnom biznise
Kamil Aujeský: Ako vyrásť v kreatívnom biznise

Kamil Aujeský: Ako vyrásť v kreatívnom biznise

Martin Jenča- hlavný autor

Inšpiráciou pre knihu Ako vyrásť v kreatívnom biznise bola úspešná séria videí Marketing Backstage. Autor Kamil Aujeský preniesol online obsah do papierovej podoby v spolupráci s Martinom Jenčom z agentúry Milk. Dvadsať neformálnych rozhovorov o dizajne, marketingu, reklame, komunikácii, nových technológiách a sociálnych sieťach muselo mať veľmi súčasný a zároveň nadčasový dizajn, aby oslovilo cieľovú skupinu v startupoch, reklamných agentúrach a inovatívnych projektoch. Každý z 20 rozhovorov je farebne odlíšený iným papierom a spoločné je zhrnutie kľúčových tém na čiernom podklade pod titulom „Ako na to“. Kompaktnosť dizajnu umocňujú celostranové fotografie, ktorých autorom je Peter Spurný. Súčasťou knihy sú aj ukážky prác jednotlivých respondentov, ktoré sú integrované do rozhovorov.

Grafické štúdio:
Milk Studio, s. r. o.
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn

Súvisiace diela

Čerpacia stanica Pumpa

Čerpacia stanica Pumpa

Dušan Kutlík
Čerpacie stanice Pumpa

Čerpacie stanice Pumpa

Dušan Kutlík
Pumpa

Pumpa

Petra Dočekalová
Martin Jenča
Martin Kahan
Dominik Fodora
Dušan Kutlík
Prejsť na diela