Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny
Interaktívna hra pre dotykové obrazovky umiestnené v obchodoch s potravinami. Cieľom hry je poukázať na problém, keď sa esteticky nedokonalá zelenina nepredáva a skončí v komposte, hoci je rovnako dobrá ako tá pekná. Základ hry spočíva v rozhodnutiach hráča ako bude zelenina vyzerať (výber z troch defektov: veľkosť, povrch a tvar) a tým určí ich osud.
Škola:
UTB / FMK / Digitální design
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Študentský dizajn
Súvisiace diela
Dizajn aplikácie DAS (Driver Assystent System)
Michal Kyselica
Bohuslav Stránsky
Design na hranici
Kristýna Gežová
MgA. Václav Skácel
Vizuálna identita a (digitálna) propagácia Slovenského komorného divadla v Martine
Katarína Štefániková
Václav Skácel