Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny
Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny
Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny
Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny
Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny
Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny
Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny
Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny
Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny
Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny

Interaktívna hra: Pravá tvár zeleniny

Silvia Klúčovská- hlavný autor
Katarína Štefániková- spoluautor

Interaktívna hra pre dotykové obrazovky umiestnené v obchodoch s potravinami. Cieľom hry je poukázať na problém, keď sa esteticky nedokonalá zelenina nepredáva a skončí v komposte, hoci je rovnako dobrá ako tá pekná. Základ hry spočíva v rozhodnutiach hráča ako bude zelenina vyzerať (výber z troch defektov: veľkosť, povrch a tvar) a tým určí ich osud.

Škola:
UTB / FMK / Digitální design
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Študentský dizajn

Súvisiace diela

Dizajn aplikácie DAS (Driver Assystent System)

Dizajn aplikácie DAS (Driver Assystent System)

Michal Kyselica
Bohuslav Stránsky
Design na hranici

Design na hranici

Kristýna Gežová
MgA. Václav Skácel
Prejsť na diela
Skip to content