Identita – The Július Koller Society
Vizuálna stratégia pre The Július Koller Society (JKS) má za cieľ ukotviť nový výstavný program k existujúcej funkcii archívu Júliusa Kollera. Východiskom je snaha nekonkurovať vystavovaným a prezentovaným umeleckým výstupom, ale poskytnúť im rámec, ktorý by bol dostatočne vecný a zároveň identifikovateľný. V podstate ide o spôsob ukladania textov na vždy rovnaký formát. Po obvode plagátu vzniká záznam – archív činnosti JKS, ktorý je prítomný na každej tlačovine, postupne rastie a nabaľuje na seba ďalšie aktivity JKS. Zdanlivo plynulý text narúša jemná zmena veľkosti písma vždy v mene vystavujúceho autora a v názve JKS. Vďaka diskrepancii tak vzniká z obyčajného textu ilustrácia.
Klient:
The Július Koller Society
NCD ročník:
Národná cena za komunikačný dizajn 2020
NCD kategória:
Profesionálny dizajn
Súvisiace diela
Liečba sochami: Juraj Gavula a jeho tvorba pre architektúru
Aurélia Garová
Tereza Maco
Elektrárne
Ľubica Segečová
Dom odborov – Istropolis
Ľubica Segečová